اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 00:55

یکشنبه, 02 خرداد 1400 ساعت 08:36
  • .

انتظار ۱۲ ساله اهالی گلیان شیروان برای آب به پایان رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اهالی روستای شهرک گلیان بعد از ۱۲ سال انتظار شاهد افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی پایدار مجتمع گلیان و ۱۴ روستای پایین دست شدند.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در این آیین با قدردانی از تمام تلاش های صورت گرفته برای آبرسانی پایدار مجتمع گلیان و روستاهای پایین دست از امضای تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت زدایی استان خبر داد. وی گفت: فضای استان فضای کار و همدلی است و تلاش داریم کلنگ زنی ها نتیجه بخش و موجب امیدواری مردم باشد.

شجاعی با بیان اینکه از مردم شهرک گلیان و روستاهای اطراف بابت تاخیر ۱۲ ساله برای آبرسانی عذرخواهی می کنم، افزود: نبود اعتبار و تحریم ها مانع اصلی برای انجام نشدن کارها نیست بلکه بی توجهی و بی برنامه بودن عامل اصلی است.

وی گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته اما در سطح کشور روستاهای فراوانی وجود دارد که با تانکر آبرسانی می شود.

شجاعی با بیان اینکه با تکیه بر برنامه ریزی وزارتخانه نیرو از وزارتخانه های موفق در دوران تحریم ها بوده است، افزود: عزم وزارت نیرو انجام شدن کارهاست و شاکله اش کار، افتتاح و بهره برداری پروژه ها است.

مقام عالی دولت در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی با سازمان بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت زدایی در سال گذشته، گفت: یکی از محورهای اصلی این تفاهم نامه دو ساله تامین آب شرب روستایی است که با اولویت بندی آبرسانی ه روستاهای استان انجام شود.

شجاعی با تخصیص ۴ میلیارد تومان اعتبار خطاب به مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان دستور داد: تا ۴ ماه آینده باید مشکل آب روستای بی بهره از توابع شهرستان شیروان نیز برطرف شود.

افزابش سهمیه آرد، آسفالت ورودی شهرک گلیان، احداث مدرسه ۳ کلاسه با تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار تا شهریور ماه سالجاری، شن ریزی راه دسترسی روستای گرماب و گلزار شهدای روستای حصار گلیان، ایجاد راه و ابنیه روستاهای حسن آباد و اسطرخی، احداث راه بین مزارع در روستای اسطرخی از دیگر موضوعات و تاکیدات شجاعی در این آیین بود.

بر اساس این گزارش در سفر یک روزه استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان همچنین عملیات اجرایی فاز یک پروژه آبرسانی به روستای حسین‌آباد کلنگ زنی و آغاز شد و شجاعی گفت: با برنامه زمانبندی باید تا ابتدای شهریور ماه سالجاری این پروژه به اتمام برسد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره