اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 03:08

چهارشنبه, 26 مهر 1402 ساعت 09:47

پیشرفت 41 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن و رشد ۴۱ درصدی پیشرفت فیزیکی این طرح در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، سیدعلی میرکریمی اظهار کرد: ساخت ۲۴ هزار و ۶۲۶ واحد مسکونی با مساحت این پروژه ها ۵۶۳ هزار مترمربع در شهرهای استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور در این دولت برنامه ریزی شده است و در این استان هم براساس برنامه ریزی و هدفگذاری ها، ۴۷ هزار واحد مسکونی در شهرها و ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستاها باید ساخته شود.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: ۷۶ هزار و ۶۵۶ نفر در استان با ثبت نام در سامانه، متقاضی دریافت مسکن دولتی در شهرها شدند از این تعداد ۳۲ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت شدند.

وی ادامه داد: همچنین برای هفت هزار و ۶۸۹ نفر پروژه اختصاص یافته است و ۱۲ هزار و ۳۱۷ نفر نسبت به واریز آورده اولیه اقدام کردند.

میرکریمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به قانون حمایت از جوانی جمعیت در استان اظهار کرد: چهار هزار و ۹۵۴ نفر در استان با ثبت نام در سامانه متقاضی دریافت زمین جوانی جمعیت شدند که چهار هزار و ۳۵۵ نفر حایز شرایط شدند.

وی گفت: ۲۲۷ قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: خانواده‌های واجد شرایط دریافت زمین طرح جوانی جمعیت، برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش زمین ها در قالب طرح جوانی جمیعت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و والدین دارای سه فرزند یا بیشتر که یک فرزندشان پس از تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، مشمول این طرح هستند.

واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت در قطعات ۲۰۰ مترمربعی و برای ساخت خانه ویلایی به صورت سهم سه دانگ سه دانگ به مادر و پدر فرزند واگذار می‌شود.

ش

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره