اخبار برگریده
دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403 15:45

چهارشنبه, 22 آذر 1402 ساعت 10:12
  • .

ورود 45 هزار پرونده به دادسراهای خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: ۴۵ هزار پرونده جرایم مختلف در هشت ماهه سال جاری وارد دادسرهای این استان شد که ۱۳ درصد آن مربوط به سرقت است.

به گزارش نسیم امروز، سید جواد ایلالی در آیین رونمایی از سند چشم انداز توسعه صنعت بیمه استان خراسان شمالی اظهار کرد:‌بیشترین علت جرایم و به ویژه سرقت در استان بدلیل آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درصد سرقت های خرد به دلیل اعتیاد رخ می دهد که این افراد روزانه برای تامین مواد مصرفی دست به سرقت می زنند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در بخش دیگری از سخنانش بر توسعه صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: صنعت بیمه مساله جدانشدنی از زندگی روزمره افراد جامعه است که اگر بیمه از امورات جاری همه افراد حذف شود ادامه یک زندگی آرام و مطمئن امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: صنعت بیمه در همه کشورها دارای اهمیت و جایگاه ویژه و روز به روز در حال توسعه و از ضرورت های زندگی هر فرد در ابعاد مختلف است.

ایلالی خاطرنشان کرد: همچنین برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حادثه رانندگی منجر به جرح و فوت استان در این مدت تشکیل پرونده شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص دفتر نمایندگی بیمه ای که به بیمه شدگان خدمات نمی دهد گفت: بعضا دفاتری هستند که مردم را بیمه می کنند اما در زمان پرداخت عنوان می کنند که پرداخت ها در تهران انجام می شود و اگر در این خصوص شکایتی از سوی مردم در استان تشکیل شود این دفاتر را پلمب خواهیم کرد.

وی افزود: کسانی که پول را در استان دریافت می کنند باید تمامی خدمات را نیز به بیمه شدگان ارائه دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره