اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 11:55

یکشنبه, 16 مهر 1402 ساعت 07:11
  • .

توسعه صنعت اسباب بازی نیازمند توجه بیشتر است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان با بیان اینکه صنعت اسباب بازی صنعتی در کشور ما نوپا است گفت: این صنعت برای توسعه و ترویج نیازمند توجه تمامی دستگاه ها است.

به گزارش نسیم امروز، لیلا بابایی در آیین افتتاح جشنواره بازی های کودکان و نوجوانان در بجنورد اظهار کرد: جایگاه کودک و کودک شناسی مقوله بسیار مهمی در کانون محسوب می شود و به همین دلیل هفته ای تحت عنوان کودک تداعی می شود.

وی تصریح کرد: توجه جامعه باید به جایگاه کودک جلب شود و این رویه، مسیر را برای ر رشد و تعالی کودکان این سرزمین فراهم می کند.

مدیرکل سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان ادامه داد: کسانی که در این حوزه سیاستگذاری و قانون تصویب می کنند دارای جایگاه عظیمی هستند که نسل آینده که برخاسته از نسل کنونی است را بالنده می کنند.

وی عنوان کرد: بازی قدمتی به تاریخ بشر دارد و ابزارهایی از جنس اسباب بازی در آثار باستان شناسی دیده می شود و این قدمت اهمیت این صنعت را به خوبی نشان می دهد.

بابایی ادامه داد: صنعت اسباب بازی صنعتی نوپا و نیازمند فعالیت های ترویجی و توسعه ای است و کانون پرورش فکری نقش مهمی در توسعه این صنعت دارد.

وی یادآور شد: تولید محصولات فرهنگی و سرگرمی های سازنده و فعالیت های بازی محور در کتابخانه ها در قالب خدمت فرهنگی از وظایف کانون محسوب می شود و در این راستا حرکت می کند.

مدیرکل سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری کودکان ادامه داد: چیزی که برآیند فعالیت های کانون را تاثیرگذار تر می کند، هم افزایی سایر دستگاه ها است که نمونه آن برگزاری جشنواره است که با همکاری تمامی دستگاه ها امکان پذیر است.

اولین رویداد بازی و سرگرمی استان امروز با حضور ۱۵ شرکت تولید کننده انواع اسباب بازی و بازی در بجنورد آغاز به کار کرد. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره