اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 06:52

پنج شنبه, 10 فروردين 1402 ساعت 09:10
  • .

تقدیر نماینده بجنورد از نگاه ویژه مخابرات ایران به توسعه ارتباطات خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی از نگاه ویژه مخابرات ایران به توسعه ارتباطات خراسان شمالی قدردانی کرد.

به گزارش نسیم امروز، همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، محمد وحیدی نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با همراهی مهندس رسول علی اصغرپور ، از مرکز مخابرات شاهد بجنورد بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

برپایه این خبر، در این بازدید ابتدا، رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه با بیان عملکرد سال گذشته و تشریح وضعیت ارتباطی موجود از حمایت مجلس و نمایندگان مردم در راستای توسعه زیرساختهای ارتباطی قدردانی کرد .

وی اجرای پروژه فیبرنوری Uso به طول ۱۲۰۰ کیلومتر ،تکمیل رینگ فیبرنوری استان و ادامه توسعه ارتباطات روستایی را از جمله پروژه های مهم مخابراتی در سال جدید دانست و اظهار امیدواری کرد : با تداوم حمایت و همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شاهد توسعه بیش از پیش طرح های مخابراتی در استان باشیم.

در ادامه این مراسم، محمد وحیدی نماینده مردم شهرستانهای بجنورد ،راز و جرگلان،مانه و سملقان،گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، نیز ضمن تقدیر از نگاه ویژه مجموعه مخابرات ایران به استان و تلاش دست اندرکاران توسعه بستر ارتباطی در منطقه خراسان شمالی، تلاش شبانه روزی نیروهای فنی مخابرات که همواره در جهت پایداری ارتباطات و ارائه خدمات بهتر در آمادگی کامل میباشند را بسیار ارزشمند برشمرد.

وحیدی خاطر نشان کرد: با پیگیری و تلاش مجموعه مخابرات ایران و منطقه خراسان شمالی در سال گذشته علاوه بر ارتقاء کیفی اینترنت همراه و پوشش روستایی، شاهد ارتقاء کامل سایتهای همراه اول جاده اصلی خراسان شمالی به شبکه 4G از منطقه دشت تا شهرستان فاروج بودیم که باعث برکت و رحمت برای مردم استان و زائرینی که از استان عبور میکنند، شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های سال جدید مخابرات منطقه در جهت اجرای پروژه فیبر نوری به طول 1200 کیلومتر در سطح استان و تلاش در جهت تکمیل رینگ شبکه فیبرنوری استان اظهار امیدواری کرد: با نگاه ویژه مخابرات به استان خراسان شمالی به عنوان یک استان کم برخوردار با همکاری سایر ارگانهای ذیربط شاهد رونق هرچه بیشتر استان در عرصه خدمات ارتباطی باشیم.

در پایان این بازدید، لوح سپاس مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تقدیم دکتر وحیدی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره