اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 10:38

دوشنبه, 29 فروردين 1401 ساعت 13:03
  • .

ارائه خدمات رسانی مطلوب در تمام محورهای استان برای زائران عبوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : با انجام اقدامات شاخص مدیران و روسای کمیته ستاد خدمات سفر ،شاهد خدمات مطلوب به تمام مسافران و زائران عبوری از محورهای مختلف استان بودیم.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت تجلیل از خادمان این ستاد در ایام نوروز امسال، افزود :ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر نوروزی استان افزود:خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی فرهنگ و مهمان نوازی مردم استان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه های اجرایی متولی به رغم ورود و خروج بسیاری از مسافران و زائران شاهد کاهش حوادث بودیم .

وی با تاکید بر وجود ظرفیت های بالقوه استان در حوزه گردشگری گفت :وجود اماکن تاریخی، گردشگری و طبیعی استان توانایی زیادی برای جذب و ماندگاری گردشگران دارد که همگی نشات گرفته از تاریخ غنی این استان دارد. حسین نژاد افزود : با همکاری مدیران ستاد خدمات سفر شاهد برقراری نظارت ویژه و آرامش در بازار نوروز و اسکان به موقع مسافران نیز بودیم .

سیدمصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم به صورت ویدیو کنفرانس گفت : خراسان شمالی جزو اولین استان ها در آغاز فعالیت های ستاد خدمات سفر بود که خوشبختانه در ایام نوروز امسال کمترین شکایت و عدم نارضایتی از این استان در حوزه خدمات رسانی داشتیم. فاطمی افزود : خراسان شمالی به رغم جاذبه های گردشگری بالقوه هنوز نتوانسته در جایگاه مطلوب خود قرار گیرد که نیازمند ارائه برنامه ای منسجم از سوی مدیران متولی است . وی خاطر نشان کرد:مسیر های جدیدی بعنوان مقصد گردشگری برای محور شمال شرق کشور تعریف شده که خراسان شمالی هم به دلیل وجود جاذبه های بالای گردشگری جزو آن به شمار می رود.

گفتنی است در پایان این آیین با حضور استاندار خراسان شمالی با خادمان نوروزی ستاد خدمات سفر استان تجلیل بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره