اخبار برگریده
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 16:49

چهارشنبه, 04 اسفند 1400 ساعت 12:39
  • .

اصلاح ساختارهای نظام اداری گریزناپذیر است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مسئله اصلاح ساختارهای نظام اداری با توجه به گسترش فناوری های نوین گریزناپذیر است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه ای با محوریت بررسی اصلاح نظام اداری در استان گفت: در خصوص چابکسازی و کوچک سازی دولت با محوریت اصلاح نظام اداری باید وظایف سازمانی و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز به خوبی تجزیه و تحلیل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر در مطالبات اجتماعی و افزایش روش های نوین پاسخگویی که منجر به کاهش تردد مردم در ادارات شده است قطعا باید اصلاحات لازم در ساختار نظام اداری تعریف و اجرایی شود.

حسین نژاد با بیان اینکه تصمیم انتخاب استان خراسان شمالی و دو استان دیگر برای بررسی اجرای این قانون یک تصمیم کشوری است، افزود: بحث پایلوت بودن مطرح نیست و قرار است نظرات و پیشنهادات کارشناسی برای اجرای این قانون، در این استان ها بررسی شود.

وی گفت: تا زمان اصلاح ساختارها باید با نظام اداری کنونی کارها انجام شود که مسئله عدم استقرار ادارات در برخی شهرستان های استان مشکلاتی را به وجود آورده است که با نگاه ویژه دولت استقلال ساختارهای سازمانی در شهرستان ها به وجود بیاید.

حسین نژاد وجود پست های سازمانی بلاتصدی در دستگاه های اجرایی را از دیگر مشکلات استان عنوان کرد و افزود: خواستار صدور مجوزهای لازم برای بکارگیری افراد در این پست ها از سوی سازمان امور استخدامی کشور هستیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره