اخبار برگریده
شنبه, 22 ارديبهشت 1403 12:05

شنبه, 25 مرداد 1399 ساعت 18:23
  • .

جامعه نیازمند اندیشه بازنشستگان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: بازنشستگان گنجینه داشته ها و تجربه ها هستند و جامعه به اندیشه آنان نیاز دارد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در جلسه تکریم از بازنشستگان استانداری و فرمانداری ها به مناسبت روز خانوادا و بازنشستگان، اظهار داشت: فردی که سال ها در یک فضای اداری عمرش را سپری کرده است ماحصلش فردی توانمند، با تجربه و کم خطاست.

شجاعی با تاکید بر اینکه نگاه بنده این است برای هر قشر و صنفی به ویژه بازنشستگان که گنجینه ای از داشته ها هستند، باید خدمات آنان استمرار یابد، تاکید کرد: جامعه به فکر، بودن و اثرگذاری بازنشستگان نیاز دارد.

وی مطرح کرد: بر کسی پوشیده نیست که حقوق بازنشستگی برای تامین معیشت خانواده های آنان کافی نیست می دانیم برای امرار و معاش در سختی هستند و چون اعتقادمان بر این است که شان و ارزش این قشر بسیار بالاست برای کمک به تامین معیشت آنان آنچه در توان داریم انجام می دهیم.

شجاعی افزود: با تاکید بر نگاه و کار تخصصی می توانیم از بازنشستگان در قالب مجمع مشورتی با تشکیل کمیسیون های تخصصی در بخش های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و سیاسی بهره مند شویم و این مجمع مشورتی باید در شهرستان ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری دوره های آموزشی کارکنان باید از ظرفیت بازنشستگان بهره مند شویم، همچنین خاطر نشان کرد: بازنشستگان غنی از تجربه، تخصص و باور هستند و می توانیم از توانمندی آنان در قالب تعاونی ها برای حل مشکلات استان در بخش های مختلف مانند اشتغال بهره مند شویم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره