اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 01:23

دوشنبه, 26 خرداد 1399 ساعت 20:01
  • .

بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر برای تولیدکنندگان / پرداخت حق بیمه به صورت اقساط

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرخراسان شمالی اظهار کرد: تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف ساکن در روستا‌ها و یا شهر‌های زیر 20 هزار نفر جمعیت می‌توانند عضو این بیمه شوند.

محمد رضا غلامزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز افزود: علاوه بر کشاورزان و عشایر، کشاورزان غیر ساکن در روستا‌ها و فعالان صنایع دستی در شهر های زیر 20 هزار نفر که شرایط پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی را ندارند می‌توانند در این بیمه عضو شوند.

وی گفت: اکنون حداقل پرداختی حق بیمه سالانه 330 هزار تومان و حداکثر 840 هزار تومان است که بیمه شدگان می‌توانند در چهار قسط پرداخت کنند.

بازنشستگی پیش از موعد خدمت جدید صندوق بیمه روستاییان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه مستمری بازنشستگی، بازماندگان و از کار افتادگی از مهمترین مزایای این بیمه است، افزود: همچنین اعضا می‌توانند با حداقل سن 70 سال و پرداخت ده سال حق بیمه از مزایای بازنشستگی پیش از موعد نیز استفاده کنند.

غلام زاده با بیان اینکه دو هزار300مستمری بگیر از امسال مستمری دریافت می کنند،گفت: با توجه به اینکه 70 درصد از حق بیمه را دولت پرداخت می کند، فرصت مناسبی است تا افراد ساکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر خود را بیمه کنند.

همچنین اعضا می‌توانند با مراجعه غیر حضوری و با سامانه پیامکی 300027 در این بیمه نام نویسی و یا حق عضویت خود را پرداخت کنند

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره