اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 04:56

سه شنبه, 27 خرداد 1399 ساعت 10:21
  • .

مهارت آموزی تنها راه برون رفت از مشکلات اجتماعی کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی در جمع کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بجنورد گفت: معتقدم که تنها راه برون رفت از مشکلات اجتماعی کشور « مهارت آموزی » است.

به گزارش نسیم امروز، فرج اله راد در دیدار با کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک ( برادران – شهید توکلی زاده ) بجنورد ، مهارت را زیربنای توسعه هر کشور دانست و افزود : مدرک ها ی دانشگاهی گره گشا نخواهند بود ، نتیجه خروجی دانشگاه ها بیکاران شیک هستند و تعداد آچار به دستان در کشور کم است.

راد با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در کشور اظهارداشت : همه ما میبایست در توسعه این فرهنگ سهیم باشیم و تلاش کنیم تا از نام و نشان « فنی و حرفه ای » در سطح شهرستان ، استان و کشور دفاع نموده و وزن اجتماعی مهارت را بالا ببریم.

وی با تاکید بر تعامل شفاف ، صریح ، دوستی های مداوم و متقابل با رعایت حرمت ها ، حفظ احترام و رعایت سلسله مراتب ابراز امیدواری کرد : همکاران با دید و نگاهی مثبت و تعاملی سازنده ، راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه بدهند تا حداکثر استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود استان اتفاق بیفتد .

راد در ادامه « مربیان و کارگاه های آموزشی » استان را مهمترین دغدغه مجموعه عنوان کرد وگفت : مرکز شماره یک بجنورد پیشانی و مرکز معین استان است .

وی ابراز امیدواری کرد تا جامعه انسانی بزودی از بیماری منحوس کرونا نجات یافته و زندگی مردم به روال عادی برگردد.

گفتنی است مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی پس از نشست با کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بجنورد ، از کارگاه های آموزشی مرکز بازدید نمود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره