اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 07:13

سه شنبه, 30 ارديبهشت 1399 ساعت 11:01
  • .

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی تشدید می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی ،اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر تشکیل نظارت و کنترل سیر صعودی ابتلا به کرونا ویروس در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دکتر ولی الله حیاتی در نشست پیگیری طرح نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز پر ریسک، اظهار داشت: به دلیل حساسیت شرایط برای مشاغل پر ریسک در سطح استان یک مدیر تعریف کرده ایم که امور را پیگیری کند.

حیاتی در جمع روسای کمیته های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در حوزه ادارات به خصوص ادارات خدمات رسان باید نظارت‌ها تشدید یابد و همچنین در حوزه خدمات شهری کلیه پارکها ، تفرجگاه ها و بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی در سراسر استان تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به بازیدهای صورت گرفته در خصوص اتوبوس های درون شهری پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود اما باید در این حوزه نیز نظارت تشدید شود و همچنین دست فروشان نیز باید مدیریت شوند.

وی تاکید کرد: در کارگاه های عمرانی نیز باید کارکنان به تجهیزات پزشکی بهداشتی مجهز شوند و همچنین خدمات انحصاری دفاتر بین دفاتر پیشخوان سرشکن شود تا از تجمع مردم جلوگیری شود.

حیاتی در بخش پایانی سخنان خود اشاره داشت: تعداد نمونه گیری ها در سطح استان افزایش یافته است و این باعث می شود که زودتر به وضعیت سفید برسیم چرا که مبتلا به بیماری شناسایی و قرنطینه می شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره