اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 06:46

شنبه, 10 ارديبهشت 1401 ساعت 13:05

لازمه کار شوراهای اسلامی داشتن هدف‌گذاری و برنامه ریزی منسجم است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت :لازمه کار شوراهای اسلامی شهر و روستا داشتن هدف‌گذاری و برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت است .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهرهای استان به مناسبت روز ملی شوراها اظهار مرد: برای رسیدن به وضع مطلوب در شهرها و اعمال هدف‌گذاری ها ، افزایش سطح آگاهی ها ضروری است .

وی افزود: گستردگی فعالیت های شوراهای اسلامی شهر و شهرداران می تواند در بهبود وضعیت اجتماعی ، فرهنگی و عمرانی شهر کمک کند.

وی توجه ویژه به اصل صد قانون اساسی را برای اعضای شوراهای اسلامی الزامی دانست و گفت : در اصل صد قانون اساسی دایره عملکرد قوی برای شوراها در نظر گرفته شده که بر مبنای آن وظایف شوراها به طور دقیق شفاف سازی شده است .

حسین نژاد با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر باید سیطره عملکرد خود را به درستی ایفا کنند ، افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر نباید خود را محدود به اجرای مصوبات شهرداری ها کنند بلکه نقش خود را باید قوی تر اعمال کنند .

وی امید بخشی به شهروندان را از دیگر رسالت اعضای شوراهای اسلامی شهر دانست و گفت : با صرف هزینه اندک می توان اثربخشی در روحیه شهروندان را ارتقا داد و باید دقت داشت که تنها وظیفه شوراها توسعه زیر ساخت ها نیست .

حمد رضا حسین نژاد تصریح کرد : پیگیری های لازم برای احقاق حقوق شهرهای کوچک ، هدف‌گذاری در شهرهای بزرگ و ارائه تجربیات موفق به سایر شهرها می تواند در تسریع امور شهری کمک کند.

وی سخت ترین اداره یک شهر را منوط به کار شوراهای اسلامی شهر و شهرداران دانست و گفت : در سایه همدلی ،وحدت و پشتکار تمامی اهداف محقق می شود.

گفتنی است: در پایان این آیین با حضور استاندار خراسان شمالی از تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان تجلیل بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره