اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 13:59

دوشنبه, 06 فروردين 1403 ساعت 14:57
  • .

کاهش وابستگی به نفت با مردمی‌سازی اقتصاد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مردمی سازی اقتصاد و مشارکت دادن اقشار مختلف در رونق تولید موجب کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی خواهد شد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به جایگاه تولید و اقتصاد در کشور از اوایل دهه ۹۰ به این سو تمامی شعارهای سال با مفاهیم اقتصادی عجین است.

وی افزود: مقام معظم رهبری هر سال را با مفاهیمی همچون جهش تولید و جهاد اقتصادی نامگذاری می کنند که باید همه با باور و اجرایی کردن این شعار مسیر بهبود وضعیت اقتصادی را هموار کنیم.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال و جهش تولید با همراهی دستگاه های اجرایی میسر می شود، گفت: امید که با استفاده از مساعدت و نقش آفرینی تشکل ها و بخش خصوصی بتوانیم گام های موثری برای رونق اقتصادی برداریم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برای تحقق شعار سال باید برنامه ای به عنوان نقشه راه تدوین شود که بر اساس آن حرکت در مسیر توسعه رقم بخورد.

وی تاکید کرد: نقطه عطف در تحقق شعار سال، مردمی شدن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در تولید است و امید می رود امسال با انگیزه بیشتر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی، شعار سال جدید را «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام کردند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 07 فروردين 1403 ساعت 08:28
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره