اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:34

شنبه, 26 اسفند 1402 ساعت 14:56
  • .

تامین کالاهای اساسی شب عید در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید در بازار استان تامین شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: گرچه اقلام اساسی تامین شده اما نیاز است مدیران متولی به طور مداوم انبارهای ذخیره را مورد بازدید قرار دهند تا در صورت کمبود سریعا اقلام مورد نیاز تامین شود.

وی افزود: اکنون وضعیت بازار کالاهای اساسی خوب است و مایحتاج مردم برای شب عید و ایام ماه مبارک رمضان تامین شده است.

حسین نژاد با تاکید بر افزایش بازرسی ها در بازار استان، گفت: مدیران متولی جدای از برگزاری مداوم جلسات و نظارت تیم‌های ناظر، باید بنا به شرایط بازار برای رصد به موقع و تامین اجناس و کالاها تلاش کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فرمانداران نیز نظارت و پایش گسترده در همه بخش‌ها به خصوص بازار انجام دهند و ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی با گرانفروشی و دیگر تخلف‌ها برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اندیشیده شود، گفت: باید در ایام تعطیلات نوروزی تمامی دستگاه های خدمات رسان به ویژه آتش نشانی و نیروهای امدادی و بحران در آماده باش کامل باشند.

بازرس کل خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر آشنایی مدیران با قوانین، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای قبول هر مسوولیتی باید دوره آموزشی لازم را فراگیرند تا نسبت به اختیارات هر پست اداری آشنا باشند.

صادق اسپیدکار افزود: همچنین انتصابات مدیران ادارات باید بر مبنای قانون و ملاک های شایسته سالاری باشد.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده تیم‌های اداره کل بازرسی خراسان شمالی از ادارات در شهرستان ها، گفت: بی توجهی در میزان ساعت کاری کارکنان ادارات، طولانی شدن رسیدگی به درخواست‌های مردمی و بی نظمی در امور مستندسازی اقدامات و امور مالی از ضعف های موجود در این بازدیدها بوده است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 اسفند 1402 ساعت 07:26
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره