اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 09:58

دوشنبه, 30 بهمن 1402 ساعت 15:51
  • .

تقویت نظام در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حضور پرشور در انتخابات بی تردید موجب تقویت نظام اسلامی می شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخاری دیگری بود که در این استان رقم خورد و مردم با حضور خود حماسه ای دیگر خلق کردند.

وی به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و گفت: انسان ها برای آسایش خود هزینه های زیادی می کنند و انتخابات از جمله رویدادهای مهمی است که باید برای آن اهمیت قائل شد.

امام جمعه با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است افزود: انتخابات از موارد مهمی در زندگی انسان ها است که جان، آبرو و مال خود را باید برای آن هزینه کرد.

وی یادآور شد: یکی از راه های تقویت نظام جمهوری اسلامی حضور حداکثری در انتخابات است به گونه‌ای که بار دیگر مشروعیت مردمی این نظام دینی به جهانیان ثابت می شود.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه مردمی این نظام نشان داده می شود و جمهوری اسلامی قدرت چانه زنی بالایی در مجامع بین المللی خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش مدیران ادارت در امید آفرینی جامعه است، گفت: خدمت به مردم توفیق بزرگی برای مدیران است که باید قدردان آن باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مدیران در انجام وظایف باید بسیار مراقب باشند و همواره خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها در اولویت قرار دهند.

وی تصریح کرد: مدیران نباید موجب نارضایتی مردم شوند زیرا که این امر موجب بدبینی به نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه بجنورد گفت: اقدامات خوبی‌در بخش های گوناگون انجام شده است که مدیران باید با توجه به نزدیک بودن انتخابات این دستاوردها را تبیین کنند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 01 اسفند 1402 ساعت 06:22
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره