اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 12:11

شنبه, 14 تیر 1399 ساعت 19:08
  • .

واحدهای تولید ماسک فعال و راه اندازی شوند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی خطاب به معاونت امور اقتصادی استانداری و سایر متولیان مربوط دستور داد: عرضه و توزیع ماسک در سطح استان افزایش یابد و واحدهای تولید ماسک دوباره فعال و راه اندازی شوند.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از فردا استفاده از ماسک در مکان های عمومی اجباری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تهیه ماسک برای مردم آسان شود، افزود: با بسیج همه ظرفیت ها برای تامین و تهیه ماسک باید همه مردم را به استفاده از ماسک ترغیب کنیم و شرایط اجرایی دستور استفاده همگانی از ماسک را ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: افزایش قیمت ماسک به معنای عدم اجرای دستورعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کروناست و برای تهیه و تامین ماسک ارزان و آسان باید تمامی بخش ها مانند خیّرین پای کار بیایند و ماسک های تهیه شده باید سریعا در سطح استان توزیع شود.

دکتر شجاعی با تاکید بر ممنوعیت خروج ماسک از استان، مطرح کرد: ورود افراد به ادارات شامل مدیران، کارمندان و ارباب رجوع باید با ماسک باشد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: با تشخیص فرماندار در صورت نیاز به اعمال محدودیت های جدید باد نظرات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اعمال شود.

دکتر محمدعلی شجاعی با بیان اینکه آموزش، اقتصاد، کسب و کار و معیشت باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: اطمینان دارم اگر نظارت ها و برخوردها تشدید شود استان به شرایط عادی برمی گردد.

دکتر شجاعی تاکید کرد: نظارت ها و برخوردها با متخلفان باید تشدید شود و واحدهای متخلف و نه صنف و شغل مربوطه تعطیل شوند.

وی ادامه داد: در گام نخست دستگاه اجرایی متولی صدور مجوز، مسئول اصلی کنترل و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در هر بخشی است که باید نحوه رعایت دستورعمل ها را نظارت و کنترل کند و با متخلفان برخورد داشته باشد.

دکتر شجاعی افزود: در ادامه باید با تشکیل مجموعه ای از بخش بهداشت و درمان و بازرسی های استان نظارت عالیه تعریف شود و به طور قطع در خصوص عدم برخورد اولیه توسط متولی اصلی صدور مجوز با متخلفان مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی اشاره داشت: نمی خواهیم تالارها را ببندیم اما اگر تالاری استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکند، تعطیل می شود.

دکتر شجاعی با تاکید بر اینکه کسی که با جان مردم بازی می کند تخفیف و گذشت ندارد، گفت: در برخورد با متخلفان باید عملکرد سریع داشته باشیم و احساسی برخورد نکنیم.

آخرین ویرایش در شنبه, 14 تیر 1399 ساعت 19:08
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره