اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 17:43

دوشنبه, 08 آبان 1402 ساعت 11:49
  • .

تاکید استاندار بر توسعه فعالیت های کارآفرینی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: باید حمایت های بیشتری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان انجام و شرایط برای توسعه فعالیت کارآفرینان فراهم شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست کانون کارآفرینان خراسان شمالی اظهار کرد: شعار امسال با تولید و رونق اقتصادی گره خورده است از این رو باید حمایت های بیشتری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان انجام و شرایط برای توسعه فعالیت کارآفرینان فراهم شود.

وی افزود: در این میان رفع تعهد ارزی از دغدغه های مهم است که این موضوع در نشست با وزیر کشور مطرح و در گزارشی به هیات دولت ارایه شده است،.

حسین نژاد گفت: در زمینه صادرات کالا نیز باید تمرکز و تاکید بر بازار کشورهای همسایه باشد زیرا که پیش از این تصور می شد، افغانستان نمی تواند بازار خوبی برای محصولات باشد در حالی که سال گذشته مقصد صادرات بسیاری از کالاهای کشور بود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به دغدغه های مالیاتی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت: مالیات باید دقیق تر بررسی و اظهارنامه ها واقعی شود و نباید این امر منجر به کاهش تولید شود.

حسین نژاد، تامین و ارتقای زیرساخت ها را لازمه رونق تولید عنوان کرد و گفت: یکی از زیرساخت های مورد نیاز برای رونق تولید، توسعه راه ها است از این رو باید مناسب سازی راه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم سرعت دادن به طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد به جنگل گلستان، یادآور شد: ۱۴ کیلومتر از این مسیر امسال به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت و چهار خطه کردن مابقی محور هم در دست اجرا است که امید می رود تا یک سال آتی بخش های مهم و حساس این محور تکمیل شود.

گفتنی است: خراسان شمالی با ۲۶ کشور دنیا مراوده تجاری دارد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 09:21
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره