اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:21

پنج شنبه, 20 مهر 1402 ساعت 19:23
  • .

محکومیت جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش نسیم امروز متن کامل این پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا

امام خمینی (ره ) فرمودند: "فلسطین پاره تن اسلام است" و این سرزمین پیامبران و قبله گاه مسلمانان دهها سال است که در اشغال شقی ترین مردم عالم و زیر چکمه های صهیونیست هاست.

اسرائیل یک کشور مثل سایر کشورها نیست اسرائیل برآمده از مطامع استعمار و طراحی های شیطانی صهیونیزم است و برپایه ترور ، غصب، غارت و ویرانی خانه ها و آوارگی یک ملت بنا شده است و صهیونیست ها نژادپرستان گمراه، شیطان صفتان بیماردلی هستند که تحقق آمال و آرزوهایشان را در زورگویی و آدمکشی و آوراگی ملت مظلوم فلسطین جستجو می کنند .

صهیونیست ها با حمایت قدرت های استعماری، بیش از هشتاد سال است که با جوخه های ترور خود در فلسطین آدم می کشند و جنایت می کنند و دستشان برای هر جنایتی باز بوده است و در تاریخ بیش از هفتاد سال تاسیس اسرائیل حتی یک روز بدون جنایت علیه فلسطینیان را نمی توان یافت.

ده میلیون انسان را از خانه هایشان آواره کرده اند و شاید میلیون ها مرد و زن و کودک را به خاک و خون کشیده اند و علیه کشورهای اسلامی همچنان ادعای ارضی دارند .

اندیشمندان و علمای مسلمان را در کشورهای دیگر ترور می کنند و تاسیسات پیشرفته مسلمانان را نابود می کنند، کودکان را حبس می کنند به کودکان از نزدیک شلیک می کنند فلسطینیان را در اردوگاه های آوارگان قتل عام می کنند، بمب های ممنوعه استفاده می کنند، بمب های سنگین را در مناطق مسکونی بر سر غیر نظامیان می ریزند، ملتی را محاصره کرده و در زندان بزرگی به نام غزه به بند کشیده اند و اینک حتی آب را بر روی آنان قطع کرده اند.

صهیونیست ها با وجود پلید، جنایتکار و نژاد پرست خود تاریخ معاصر بشریت را تیره، عفن و چرکین کرده اند و مصداق أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ هستند و چشمان کور و‌سکوت حقیرانه ی سازمان های بین المللی و حقوق بشری زیر چتر کشورهای استکباری که محاصره ده ها ساله مردم مظلوم غزه و اکنون نسل کشی آنها با سلاح های ممنوعه را نمی بینند بر تداوم این جنایات دامن می زند.

بی تردید تداوم جنایات اسرائیل، تداوم بیداری وجدان های انسان های آزاده و خشم ملت مظلوم فلسطین را در پی دارد، خشمی که امروز طوفان شد و بر سر وحوش صهیونیست آتش مرگ ریخت و‌ گوشه ای اندک از طعم درد و رنج فلسطینیان را بر آنها چشاند.

این اقدام شجاعانه و فداکارانه و غرور آفرین ملتِ در محاصره غزه نشان داد غده سرطانی اسرائیل به آسانی نابود شدنی است و منافع نابودی او برای همه جهانیان است و از سوی دیگر به سران کشورهای اسلامی نشان داد اتحاد آنها، زوال زودرس اسرائیل را در پی خواهد داشت.

جهان اسلام بداند اسرائیل همچنانکه تهدید علیه بشریت است تهدیدی جدی برای خاورمیانه و سرزمین های اسلامی است و هرگز نباید فراموش کرد که آزادی فلسطین و قدس شریف نیز آرمان مشترک همه ی ما مسلمانان جهان است بنابراین باید که با دست و زبان مجاهدان فلسطینی را حمایت کنیم و ایمان داشته باشیم که؛

وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ

محمدرضا حسین نژاد - استاندار خراسان شمالی

آخرین ویرایش در جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 20:12
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره