اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 19:21

سه شنبه, 23 خرداد 1402 ساعت 15:48
  • .

افزایش اعتماد عمومی لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: افزایش اعتماد عمومی با اجرای دقیق قانون توسط مجریان انتخاباتی لازمه حضور حداکثری در انتخابات آینده است.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در جلسه هماهنگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حماسی مردم در این رویداد سیاسی با مشارکت تمامی اقشار و احزاب از اولویت های استان در سالجاری است.

وی افزود: گرچه مردم همواره در رویدادهای سیاسی خوش درخشیده اند اما لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات آینده نیز نیازمند افزایش اعتماد عمومی با اجرای دقیق قانون توسط مجریان انتخاباتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: همچنین باید با هرگونه تخلف در زمینه انتخابات برخورد شود تا احساس سلامت در این رویداد سیاسی برای جامعه نهادینه شود.

ناهیدی، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم دانست و گفت: دشمنان از ماه ها قبل با بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی مردم به عدم حضور و بی تفاوتی به این حماسه سیاسی تشویق می کنند.

افزایش اعتماد عمومی لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات است

وی افزود: دشمنان وقتی نتوانستند مردم را از طریق ترور، تحریم و جنگ به نظام اسلامی بدبین کنند هم اکنون قصد دارند تا حضور آنها را در پای صندوق های رای کم رنگ کنند.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 24 خرداد 1402 ساعت 01:19
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره