اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 05:02

چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1402 ساعت 08:48
  • .

دیدار استاندار با خانواده شهید و جانباز معلم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با خانواده شهید عزیزحسینقلی کماسی و جانباز سرافراز محمد میرزایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نسیم امروز، همزمان با هفته معلم دکتر حسین نژاد در این دیدارهای جداگانه گفت : برای ارج نهادن به رشادت های دلاورمردان در جبهه های جنگ و دوران دفاع مقدس اگر قسمت های مثبت تاریخ مورد توجه قرار گیرد به سمت تعالی پیش خواهیم رفت.

وی رشادت های رزمندگان و ایثارگران را موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت : زیر سایه خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران می توانیم به پیشبرد اهداف خود دست یابیم .

دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد: خراسان شمالی به رغم این که دو هزار کیلومتر با جبهه های جنگ فاصله داشت اما شهادت بیش از 3 هزار شهید این استان که در همین جبهه ها به مقام والای شهادت رسیدند، نشان از شجاعت و دلیری مردم ولایت مدار این خطه است.

حسین نژاد در بخش دیگر از سخنان خود در این دیدار ها ، تنها رمز وحدت و پیشرفت جمهوری اسلامی را تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر قدمی از اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش های مختلف عقب بمانیم، صدمات جبران ناپذیری را شاهد خواهیم بود.

وی آموزش ارزش ها و افتخارات دوران دفاع مقدس را به دانش آموزان متذکر شد و از معلمان خواست تا دانش آموزان را با تاریخ افتخارات پدرانشان آشنا کنند‌.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1402 ساعت 10:22
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره