اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 08:54

شنبه, 08 بهمن 1401 ساعت 14:12
  • .

لزوم احداث کلانتری های جدید و تکمیل تجهیزات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در جمع فرماندهان و روسای کلانتری های استان بر لزوم احداث کلانتری های جدید و تکمیل تجهیزات مورد نیاز آن تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی که از پاسگاه ها و کلانتری های استان صورت گرفته نظم کافی حاکم است اما باید تلاش ما در راستای احداث کلانتری های جدید و یا تکمیل تجهیزات آن باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرماندهان و مدیران مجموعه انتظامی می تواند به غنای فنی نیروهای نظامی بیافزاید، تصریح کرد : در انجام یک کار نیروی انسانی ، دانش ، تجهیزات و زمان بندی می تواند کار را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه اگر جامعه ای پرهیزکار باشد می تواند راه خود را پیدا کند ، گفت : ریشه ما قرآن است اما دشمن درصدد این است تا عظمت این قرآن را پایین بیاورد اما وقتی که قرآن سرلوحه زندگی ما قرار می گیرد و جامعه ما با تکیه بر قرآن واطاعت پذیری از ولایت دارد پس بر تمام هجمه ها پیروز می شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امنیت پایدار در جامعه ای که وحدت نظر دارند بهتر حاصل می شود بنابراین امنیت پایدار به کمک نیروهای حافظ امنیت حاصل شده که باید مراقب چنین ارزش هایی باشیم .

وی افزود : فعالیت های فرهنگی باید به صورت قوی در جامعه حاکم باشد در غیر این صورت قوه قهریه وارد عمل می شود.

آخرین ویرایش در شنبه, 08 بهمن 1401 ساعت 18:21
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره