اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 03:27

شنبه, 16 مهر 1401 ساعت 12:01
  • .

توطئه دشمنان برای ایران محکوم به شکست است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن با دسیسه و توطئه علیه ایران تلاش دارد تا ناامنی ایجاد کند اما این برنامه ها محکوم به شکست است و مردم ولایتمدار فریب آن را نمی خورند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهارداشت: عده‌ای که خون مردم ما را مکیده اند، اکنون گرگی در جلد میش در صدد تحریک و یا ماموریت علیه ایران هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند تا آشوب ایجاد کنند و حقیقتی که اوج گرفته را خاموش کنند ولی توانایی رسیدن به این هدف شوم را ندارند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: مردم با بصیرت و آگاه ما فریب دشمن را نمی خورند و توطئه های بدخواهان راه به جایی نمی برد و با این شاخصه ها و تلاش نیروهای مسلح، امنیت پایدار در کشور حاکم است.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با اعتقاد راسخ به ولایت فقیه برای برقراری امنیت در کشور تلاش می کند و توانسته این رسالت بزرگ را به خوبی انجام دهد.

حسین نژاد با بیان اینکه امنیت لازمه عمران، آبادی و توسعه در جامعه است اظهارداشت: وحدت و همبستگی در میان نیروهای مسلح حاکم است که این یکپارچگی برای دوستان انقلاب امیدبخش و برای دشمنان هراس آفرین است.

استاندار خراسان‌شمالی: توطئه دشمنان برای ایران محکوم به شکست است

وی با اشاره به تلاش دشمن و توطئه های چهار دهه گذشته علیه ایران افزود: دشمن سعی دارد تا مردم را از دین دور کند تا به اهدافش دست یابد ولی مردم ادامه دهنده راه شهیدان هستند و با بصیرت و آگاهی، فریب نخواهند خورد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دسیسه‌هایی که در داخل و خارج از کشور علیه ایران وجود دارد در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند یک برآمدگی کوچک چرکین است که در اساس این نظام هیچ تاثیری ندارد.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی روز شنبه در آیینی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 16 مهر 1401 ساعت 12:01
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره