اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 15:03

شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 08:21
  • .

لزوم رعایت زمان اجرای مصوبات از سوی مدیران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: رعایت زمان تعیین شده برای اجرای مصوبات باید خط قرمز مدیران استان باشد.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مصوبات اقتصادی سفرهای شهرستانی اظهار کرد: در سفر به شهرستان ها نیازها، مطالبات مردمی و نداشته ها جمع بندی و برای حل آن زمان تعیین می شود که مدیران موظف به انجام آن در زمان تعیین شده هستند.

شجاعی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و مجموعه کارکنان آنان از اعمال نظرات شخصی در اجرای مصوبات پرهیز کنند، افزود: دستگاه تخصصی باید اهلیت سرمایه گذار و توجیه فنی و اقتصادی طرح سرمایه گذاری را بررسی کند و سایر دستگاه ها به دلیل سلیقه شخصی، حق دخالت در امور تخصصی را ندارند.

وی گفت: دستگاه های تخصصی در زمان واگذاری زمین به سرمایه گذار تمامی استعلامات لازم را از دستگاه های خدمات رسان به دلیل عدم تداخل کارها اخذ کنند تا سرمایه گذار دچار مشکل نشود.

شجاعی در بخش دیگر سخنان خود بر انجام تعهدات از سوی سرمایه گذار نیز تاکید کرد و افزود: با هدف جلوگیری از ورود پساب های صنعتی به محیط زیست با تشکیل کارگروه تخصصی با حضور سازمان های صمت، جهاد کشاورزی و محیط زیست واحدهای تولیدی که امکان اتصالشان به شبکه فاضلاب وجود دارد احصا و برای تحقق آن برنامه زمان بندی اعلام شود.

آخرین ویرایش در شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 08:21
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره