اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 11:01

پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1400 ساعت 08:48
  • .

عملیات عمرانی محور دوم اسفراین به بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با دستور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی عملیات عمرانی محور دوم اسفراین به بجنورد وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش نسیم امروز، در نشستی که به درخواست فرماندار شهرستان اسفراین در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، غلامرضا هوائی بر شروع فوری عملیات اجرایی و همزمان رفع تعارضات احتمالی برطرف سازی قطعه دوم محور اسفراین _ بجنورد تاکید کرد و گفت: پروژه باید طبق زمانبندی اجرا شود و هیچ عذری پذیرفته نیست.

غلامرضا هوائی در این دیدار با تاکید بر تجهیز کارگاه توسط پیمانکار افزود: اداره کل راه و شهرسازی باید امکانات مورد نیاز پیمانکار را تا پایان اردیبهشت ماه تهیه کند و با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی آغاز و تا 15 روز آینده باید قسمتی از محور آسفالت شود.

وی تاکید کرد: در صورت وجود موانع فیزیکی مانند جابجایی تیرهای برق و مباحث اجتماعی فرماندار شهرستان باید مسائل را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم پیمانکاری با آبروی استان بازی کند، گفت: در صورت عدم اجرای مصوبات موضوع در شورای فنی استان بررسی خواهد شد و پیمانکار مکلف به پرداخت جریمه روزانه 10 میلیون تومانی خواهد شد.

غلامرضا هوائی افزود: هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و کارها باید با برنامه زمان بندی مشخص انجام شود.

در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان اسفراین با قدردانی از اهتمام و دغدغه مندی استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی برای حل مشکلا استان، گفت: از زمانیکه مقرر بود این پروژه کلنگ زنی شود بصوت مستمر از پروژه بازدید نموده و هر گونه تعارض اعلامی را حل و فصل کردیم.

مهدی کرامتی افزود: با ارتباط مستمر با ناظر و پیمانکار پروژه بدنبال شروع سریع و جدی عملیات عمرانی هستیم تا مردم شهرستان اسفراین از آثار و برکات این قطعه بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار همچنین مدیر کل راه و شهر سازی استان، پیمانکار و سایر عوامل مرتبط با پروژه نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1400 ساعت 08:48
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره