اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 05:33

شنبه, 27 فروردين 1401 ساعت 11:25
  • .

زمینه ورزش خبرنگاران و اهالی رسانه در رشته های مختلف ورزشی فراهم می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی از فراهم شدن زمینه ورزش خبرنگاران و اهالی رسانه در رشته های مختلف ورزشی خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، علی خادمی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با توجه به کاهش بیماری کرونا و امکان از سرگیری فعالیت های ورزشی در سالن ها و مراکز ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی ستاد کرونا، خواستار همکاری و مساعدت اداره کل تربیت بدنی خراسان شمالی به ورزش جامعه رسانه ای استان شد.

در این دیدار دکتر حمید امیری مدیرکل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاشهای اهالی خبر و رسانه به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی اظهار کرد: از هیچ تلاش و کوششی برای ارائه خدمات ورزشی به خبرنگاران دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با آماده شدن استخر، زمینه استفاده رایگان برای خبرنگاران فراهم خواهد شد، اظهار داشت: رایزنی و بررسی های لازم با هیات های ورزشی و برخی از سالن ها و اماکن ورزشی در زمینه های مختلف ورزشی در دستور کار قرار دارد و انشاءالله طی هفته‌های آینده آنچه در توان این اداره کل باشد در اختیار اهالی رسانه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: در کنار همکاری های اداره کل ورزش و جوانان استان به زودی سالن ورزشی پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت با بهره گیری از امکانات موجود خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز راه اندازی خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره