اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 20:00

دوشنبه, 11 دی 1402 ساعت 09:52

ایجاد 2هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۲۸۰ فرصت شغلی در راستای خودکفایی مددجویان استان ایجاد کرد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی ۲ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع امسال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت پنج هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات هدفگذاری شده است که تاکنون ۴۳ درصد آن محقق شده است.

الهی راد با بیان اینکه تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۶ پرداخت شده است، گفت: تسهیلات تبصره ۱۶ مربوط به اشتغال، مسکن، فرزندآوری، درمان بیماران سخت درمان و حمایت از

خود اشتغالی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است و دولت تقویت ارکان اصلی خانواده را با پرداخت این نوع از تسهیلات در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه حداقل تسهیلات قابل پرداخت به هر طرح ۲۰۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: با توجه به نوع طرح این رقم متفاوت خواهد بود و حداکثر تسهیلات قابل پرداخت به یک طرح سه میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: بیشترین تاکید این نهاد حمایتی بر روی طرح های متناسب با زیست بوم اشتغال خراسان شمالی است که شامل دامپروری، اصلاح نژاد دام، زنبورداری، قالیبافی و احداث نیروگاه های خورشیدی است.

الهی راد یادآور شد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش از ۲ منبع قرض الحسنه امدادی با کارمزد چهار درصد و قرض الحسنه صندوق امداد ولایت با کارمزد ۲ درصد است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره