اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 02:44

یکشنبه, 21 آبان 1402 ساعت 09:41

۴۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه های خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۴۸ هزار و ۳۵ تماس مردمی طی ۷ ماهه امسال با سامانه گویای ۱۴۱ مدیریت راه های خراسان شمالی برقرار شد.

به گزارش نسیم امروز،  محمد مشتری اظهار کرد: طی این مدت ۴ هزار و ۳۹۴ تماس با اپراتور استانی سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده است.

محمد مشتری افزود: همچنین طی ۷ ماهه امسال، ۹۸۲ شکایت مردمی از طریق سامانه گویای ۱۴۱ در بخش های باری، مسافری و راه ها به ثبت رسید.

وی بیشترین شکایات ثبت شده در بخش باری را ۴۵۹ مورد (۱۰ درصد از کل تماس های اپراتور) برشمرد و خاطرنشان کرد: پرداخت نکردن کرایه، صدور بارنامه صوری، عدم پرداخت هزینه خواب و تخلیه نکردن بار، بیشترین شکایات در بخش باری طی این مدت بوده است.

این مسئول ادامه داد: شکایت ثبت شده مسافری در سامانه مذکور، ۱۲۳ مورد (۳ درصد از کل تماس های اپراتور) بوده که بیشترین شکایات در خصوص توقف بی مورد و تکراری، نرخ بلیت، خرید اینترنتی بلیت و تخلفات رانندگی است.

مشتری اظهارکرد: ۴۰۰ مورد از شکایات نیز در خصوص مشکلات راه در سامانه ۱۲۳ ثبت شد که ۹ درصد از کل تماس های اپراتور را شامل می شود و بیشترین شکایات درباره چاله و خرابی راه ها، نصب سرعت گیر بدون علائم هشدار دهنده و وجود لاشه حیوان و سنگریزه در جاده بوده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره