اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 16:12

چهارشنبه, 08 شهریور 1402 ساعت 11:03

ایجاد ۱۸ هزار شغل توسط دستگاههای خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان پارسال برای حدود ۱۸ هزار نفر شغل ایجاد کردند که این رقم بیش از تعهد آنها است.

به گزارش نسیم امروز، عبدالصمد صفرنژاد در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در بجنورد اظهار کرد: این میزان اشتغال توسط بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی خراسان شمالیایجاد شده است.

وی افزود: همچنین صحت ۹۲ درصدی اشتغال ثبت شده استان در سامانه رصد تایید شده است.

صفرنژاد با اشاره به افزایش پنج درصدی طرح های هفته دولت در خراسان شمالی، گفت: ۸۷۴ طرح با ۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در استان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

وی افزود: از این تعداد ۷۵۶ طرح در بخش های مختلف آب، راه، کشاورزی، مخابرات و اقتصادی افتتاح شد که ارزش ریالی این طرح ها ۴۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۲۸ طرح نیز به ارزش هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال وارد مرحله اجرا شد.

به گفته وی؛ اکنون ۶۵۰ طرح نیمه تمام در خراسان شمالی وجود دارد که تکمیل آن نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

امام جمعه بجنورد نیز در این آیین اظهار کرد: براساس تکلیف شرعی و قانونی مدیران باید تنها به فکر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: همچنین باید نسبت به عملکرد زیر مجموعه‌های خود در ارتباط با مردم همواره نظارت کنند.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها از مصادیق تقوای الهی است و کارکنان ادارات نیز باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین جانی دوباره به وحدت مذاهب اسلام می بخشد و قدرت محور مقاومت را نیز به رخ بدخواهان می‌کشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره