اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 09:43

سه شنبه, 20 دی 1401 ساعت 13:12

دمای هوا در خراسان‌شمالی به شدت کاهش می‌یابد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه مردم استان شب سردی را سپری کردند گفت: پیش‌بینی می شود دمای هوا در هفته جاری تا منهای ۱۸درجه سانتیگراد کاهش یابد.

به گزارش نسیم امروز، هادی شیرازی اظهار کرد: شب گذشته در تمامی ایستگاه های هواشناسی استان، دمای زیر صفر ثبت شده است و پیش بینی می شود که سرمای هوا تا پایان هفته تداوم دارد.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۱۲.۳ درجه سانتیگراد سردترین و صفی آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۹.۵ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

شیرازی خاطرنشان کرد: در این مدت کمینه دمای بجنورد مرکز استان منهای ۴.۵ درجه و بیشینه دمای آن ۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود دمای هوای بجنورد فردا در سرد ترین ساعات به منهای ۱۱ تا منهای ۱۳ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

شیرازی درباره میزان بارندگی در شبانه روز گذشته گفت: در این مدت بیشترین میزان آب حاصل از برف در ایستگاه آبچور شهرستان بجنورد به میزان ۱۰.۷ میلیمتر ثبت شده است و میزان آب حاصل از برف در بجنورد هم ۳.۲ میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: هفته جاری دمای هوا در مناطق مختلف استان به میزان محسوس کاهش می یابد و مردم دمای منهای ۱۷ تا منهای ۱۸ درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره