اخبار برگریده
سه شنبه, 01 خرداد 1403 13:44

چهارشنبه, 19 بهمن 1401 ساعت 10:50

کاهش 14 درجه ای دمای هوای خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: فعالیت سامانه بارشی جدید در استان آغاز و تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد که سبب بارش و افت ۱۴ درجه ای دما خواهد شد.

به گزارش نسیم امروز، هادی کمالی اظهار کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا صبح شنبه در اغلب مناطق استان به صورت متناوب ابتدا به صورت بارش باران و به تدریج برف و مه در ارتفاعات مه و کولاک برف ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پدیده مه رقیق در گردنه های استان و کاهش دید افقی در این مسیر ها پیش بینی می شود که انتظار می رود رانندگان احتیاط لازم را در تردد این محورها داشته باشند و از شتاب‌زدگی خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی عنوان کرد: درباره نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌صورت وزش باد شدید، رگبار باران و بارش برف در این استان هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) صادر شد.

کمالی یادآور شد: براساس این هشدار هواشناسی خسارت به پوشش گلخانه‌ها، سقف‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی، شکستن درختان آسیب‌پذیر، محدودیت در انجام کارهای عمرانی و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها در اغلب نقاط استان محتمل است لذا پرهیز از سفرهای غیرضروری، رعایت سرعت مطمئنه، به همراه داشتن تجهیزات سفر زمستانی، خودداری از اسکان و تردد در رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها توصیه می‌شود.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره