اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 14:48

چهارشنبه, 07 ارديبهشت 1401 ساعت 11:31

لزوم شتاب بخشی پروژه های عمرانی حوزه راه های استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر لزوم شتاب بخشی پروژه های عمرانی حوزه راه های استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار معاون ساخت و توسعه و عضو هیات مدیران شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و مدیران آستان قدس رضوی با استاندار خراسان شمالی بر لزوم شتاب بخشی به پروژه های عمرانی حوزه راه های استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه راه ها اندک است ، گفت : به رغم اعتبارات اندک ، با هم افزایی و همدلی مدیران متولی ، نباید امور حوزه توسعه راه های استان به کندی پیش برود .

حسین نژاد یکی از راه های کاهش تصادفات جاده ای را تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان دانست و افزود : هر چند در سالهای اخیر پیگیری های مستمری در سطح ملی انجام شده اما آستان قدس رضوی بعنوان متولی کار ، باید این پروژه را به اتمام برساند.

وی مهم ترین مولفه توسعه یک کشور را توجه به زیر ساخت های حوزه راه دانست و افزود : سهم اعتبارات ملی و استانی برای پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان باید افزایش یابد که البته در سفر پیش روی هیات دولت به این استان این موضوع مطرح خواهد شد .

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل راه های روستاهای بالای پنجاه خانوار را بیش از سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : هدف‌گذاری اصلی ما برای حوزه راه ها ، باید رفع محرومیت ها و رسیدن به میانگین مطلوب در سطح کشور باشد.

محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه و عضو هیات مدیران شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور نیز گفت : برای تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان در حوزه استحفاظی استان یک هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که باید در سفر پیش روی هیات دولت به خراسان شمالی جزو مصوبات قرار گیرد .

وی افزود : تاکنون از ۲۷۰ کیلومتر محور بجنورد به جنگل در مسیر استحفاظی استان ۲۲۰ کیلومتر آن تکمیل و چهار خطه شده است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره