اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 00:42

چهارشنبه, 20 مرداد 1400 ساعت 10:29
  • .

پیام استاندار خراسان شمالی در پی شهادت جانباز بجنوردی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس را به مردم شهیدپرور استان تسلیت گفت.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، متن پیام دکتر محمدعلی شجاعی به شرح زیر است:

بسم رب شهدا و صدیقین

جانبازان از قهرمانان اصلی این مرز و بوم هستند چرا که با فداکاری های بی حد و حصر خود در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستند درس ایستادگی و استقامت را ترسیم کنند و اجازه ندهند دست بیگانگان بار دیگر بر میهن عزیزمان ایران اسلامی سایه افکند.

جانبازان شهیدان زنده و ارزنده ترین یادگران انقلاب اسلامی هستند که پس از دوران دفاع مقدس سال ها رنج و درد ناشی از جراحات آن دوران را تحمل می کنند.

تقارن عروج ملکوتی جانباز ۷۰ درصد ابوالفضل پورطیبی با آغاز ماه محرم گواهی دیگر بر پایمردی شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مسیر اسلام و عاشوراست که در آن سال ها و دوران پس از آن از هیچ فداکاری برای حفظ دین اسلام دریغ نکردند.

اینجانب شهادت این جانباز والامقام را به خانواده ایشان و مردم غیور و شهید پرور استان خراسان شمالی تبریک و تسلیت عرض می نمایم، باشد که راه پرفروغ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی همیشه پرفروغ و جاودان باشد.

گفتنی است: جانباز شهید ابوالفضل پور طیبی در عملیات کربلای ۵ مجروح و به درجه جانبازی رسید و امروز 19مرداد ماه مصادف با اولین روز از ماه محرم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره