اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 06:54

چهارشنبه, 08 بهمن 1399 ساعت 18:36
  • .

مقاومت اتصالات معدنی با محصولی دانش‌بنیان بیشتر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک شرکت دانش‌بنیان با تولید چسبی با مقاومت بالا به صنایع کمک کرد تا تجهیزات خود را با ایمنی بیشتری به یکدیگر متصل کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان با ورود به حوزه تولید انواع چسب‌های ساختمانی و افزودنی‌های بتن، چسب‌هایی با مقاومت بالا تولید و روانه بازار کرد. چسبندگی و گیرایی فوق‌العاده بالا، مهم‌ترین مشخصه این چسب‌های تولیدی است.

به گفته ایرج آفتابی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، کپسول رزینی محصول دانش‌بنیان این مجموعه است. این کپسول برای بولت‌گذاری در معادن و تونل‎ها و همچنین کاشت میلگرد در فونداسیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب در کمترین زمان، حمل و جابجایی آسان و ایمنی و چسبندگی کامل از جمله مزایای این چسب تولیدی است.

وی افزود: رزین ترکیب طبیعی یا مصنوعی بسیار چسبناک است که در الکل حل می‌شود. رزین‌ها بسته به ترکیب شیمیایی و مورد مصرف آنها به روش‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند و کاربردهای زیادی در صنعت دارند.

این فعال دانش‌بنیان ادامه داد: نگهداری سقف تونل‌های زیرزمینی با این چسب ایمن‌تر و بادوام‌تر است. محصول تولیدی ما در حفاری‌ها نیز کاربرد دارد و ریزش دیواره‌های بلند را کاهش می‌دهد. تثبیت اجزای معلق شده، تثبیت و نگه‌داری ماشین‌آلات سنگین و غیره نیز از دیگر مزایای این چسب است.

این فعال فناور همچنین بیان کرد: شرکت دانش‌بنیان ما در حوزه ارائه راه‌کارهای فنی در امور آب‌بندی و تحکیم فعالیت دارد. این محصولات در صنایع تونل‌سازی، معدن‌کاری و شیمیایی ساختمان کاربرد دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره