اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 03:03

سه شنبه, 01 فروردين 1402 ساعت 10:15
  • .

رسیدگی به 269 پرونده تخلف اقتصادی در تعزیرات خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از رسیدگی به ۲۶۹ فقره پرونده تخلف اقتصادی درطرح تشدید نظارت بر بازار ویژه نوروز ۱۴۰۲خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، سیدجواد سیدالموسوی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان از هشتم اسفندماه آغاز شد و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی افزود: در مجموع ۳۵۳ فقره پرونده تخلف اقتصادی در این طرح وارد تعزیرات حکومتی شد که به ۲۶۹ فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور محکومیت برای متخلفان شده است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی؛ رسیدگی به این تعداد پرونده منجر به جریمه و محکومیت متخلفان اقتصادی استان به میزان پنج میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال شد.

سیدالموسوی اظهار کرد: در طرح گشت نوروزی، تاکنون یکهزار و ۲۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: در اجرای گشت ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۷۴ تیم و گشت مشترک مشارکت دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: افرایش قیمت به صورت خودسرانه ممنوع است و در طرح نظارت و کنترل بازار، تخلف های احتمالی در زمینه افزایش خودسرانه قیمت‌ ها رصد می شود.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ww.tazirat۱۳۵.ir اطلاع رسانی نموده تا در اسرع وقت به موضوع تخلف رسیدگی شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره