اخبار برگریده
شنبه, 06 مرداد 1403 12:15

مهمترین خبرها

خبرهای مهم

مسكن و اشتغال

مسكن و اشتغال (91)

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: ۱۴۷ واحد مسکونی به مناسبت هفته بهزیستیبه مددجویان تحت پوشش واگذار می شود.

سرپرست اداره بازآفرینی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۵۴ واحد مسکونی در بافت فرسوده و محلات هدف استان در سه سال اخیر نوسازی شد.

رییس مرکز تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش حوادث ناشی از کار در این استان خبرداد.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت: ۶۰۰ نفر از کارکنان شهرداری های استان در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شدند.

معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: ۱۶ هزار و ۷۰۰ پرونده مسکن روستایی استان در سه سال گذشته به بانک معرفی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از صدور مجوز تاسیس ۵۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در این استان صادر شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم برای ساخت سه هزار و ۷۹۴ واحد مسکونی محرومان استان هزینه شد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: ۱۵۰ هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت تخصیص و به بنیاد مسکن استان واگذار شد.

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۸ هزار و ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان در حال ساخت است که بهره برداری از چهار هزار واحد آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی استان در دولت سیزدهم پرداخت شد که یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از آن مربوط به سال گذشته است.

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گرمه در دولت سیزدهم رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و با الحاق ۱۴۰ هکتار زمین به محدوده شهری روند این طرح به خوبی در حال انجام است.

کارشناس مسکن و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: نظارت بر عملکرد مشاوران املاک در راستای ساماندهی وضعیت اجاره بها از امروز تا پایان مهرماه امسال تشدید شد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به میزان اجاره منازل مسکونی گفت: اجاره بهای املاک مسکونی در مرکز استان در سالجاری ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان از انعقاد ساخت ۳۷۰ فقره مسکن روستایی خبرداد.




عناوین روزنامه‌های امروز

یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • دسترسی آسان به آرشیو روزنامه نسیم خراسان شمالی