اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 22:03

چهارشنبه, 03 خرداد 1402 ساعت 10:12
  • .

نمایشگاه کتاب با بیش از 12 هزار جلد در بجنورد آغاز به کار کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه کتاب با 12 هزار و 500 جلد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در بجنورد دایر شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «عباس سرشته» با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه 12 ناشر استانی با 2500 عنوان و 12 هزار و 500 جلد کتاب حضور دارند.

وی تصریح کرد: اعلایی، رنگین کمان، داریوش ، بوستان کاغذی، ملینا، آرایان ، سایان و... از جمله انتشاراتی هستند که کتاب های خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

«سرشته» کتاب های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه را با موضوعاتی همچون دینی، فرهنگی، روانشناسی، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، دفاع مقدس، اجتماعی و... نام برد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را انس و الفت هر چه بیشتر با کتاب و مطالعه آن، دسترسی آسان به کتاب های مورد نیاز، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش دانش و آگاهی افراد ذکر کرد.

«سرشته» خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب بجنورد از یکم تا پانزدهم خردادماه جاری صبح ها 9 تا 12 و عصرها 16 تا 22 در نبش چهارراه امیریه بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است و علاقمندان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

گفتنی است؛ فردا چهارشنبه سوم خردادماه با حضور مسئولان و علاقمندان تعدادی از کتاب های حوزه دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره