اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 06:04

شنبه, 10 تیر 1402 ساعت 14:48
  • .

محقق آمریکایی : لابی صهیونیست جهان آمریکا را زیر سلطه خود دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

محقق آمریکایی در نشست فعالین رسانه خراسان شمالی گفت: صهیونیست‌ها تمام دولت آمریکا، جهان موسیقی و بسیاری موارد دیگر را زیر سلطه خود دارند.

به گزارش نسیم امروز، نشست فعالین رسانه‌ای در گفت و گویی با پیرامون واقعیت‌های اطلاع‌رسانی و خبرنگاری آزاد در سرزمین آرزوها و موشک باران عین الاسد ضربه مغزی بود یا ضربه کاری ؟! با حضور مهمانان ویژه «جان جمیز یوبل»؛ محقق آمریکایی و فعال ضد صهیونیسم و دکتر غلامرضا منتظمی کارشناس ارشد مسایل صهیونیسم در اروپا و آمریکا و جمعی از فعالین رسانه خراسان شمالی در سالن شهید کریمی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی به همت حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

در ابتدای برنامه دکتر غلامرضا منتظمی کارشناس ارشد مسایل صهیونیسم در اروپا و آمریکا گفت: ایران به علت درگیری‌های تاریخی که با آن روبرو است همیشه در جنگ است و این روزها درگیر جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه تک تک ما رسالت پیامبری داریم گفت: درست است که هزینه زیادی می‌دهیم اما مقابله ما با اسرائیل و جلوگیری از نابودی ارزش‌های اخلاقی بشر وظیفه تک تک ما است.

منتظمی ادامه داد: نادر طالب‌زاده در سطح جنگ نرم همان نقش حاج قاسم در حوزه جنگ سخت را بر عهده داشت؛ حاج نادر در حوزه جنگ نرم، طرح‌های راهبردی زیادی داشت که مورد توجه قرار نگرفت و این طرح‌ها به عنوان میراث حاج نادر در اندیشکده افق نو در دسترس قرار دارد.

در ادامه این نشست جان جیمز یوبل محقق آمریکایی نیز گفت: هدف من از مهاجرت به ایران این بود که فعالیت‌های که توسط بنده در آمریکا صورت گرفته را در اینجا به کار گیرم تا به جریان مقاومت کشور ایران کمک کنم .

وی اظهار داشت: اتفاقاتی که در کشور آمریکا رخ می‌دهد و مردم ایران نسبت به آن نا آگاه هستند به آنان منتقل شود؛ زیرا آنها نمی‌گذارند این اتفاقات منعکس شود.

وی در خصوص نفوذ یهودی‌ها در ساختارهای مختلف آمریکا نیز بیان داشت: یهودی‌ها و صهیونیست‌ها در آمریکا به نوعی با اسرائیل در ارتباط هستند و مدیریت بخش‌هایی از آمریکا در دست صهیونیست‌هاست که موسیقی، اقتصاد و بسیاری از سرگرمی‌ها را به طریقی کنترل می‌کنند.

جان جیمز یوبل در ادامه با اشاره به برده‌داری توسط یهودیان نیز گفت: یهودیان در تجارت برده‌داری نقش دارند و در حال حاضر گروه‌های مقاومتی شکل گرفته که علیه یهود فعالیت می‌کنند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 11 تیر 1402 ساعت 07:54
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره