اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 04:05

چهارشنبه, 18 بهمن 1402 ساعت 18:45

افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد همزمان با هفتمین روز از دهه فجر با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش نسیم امروز، درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی بجنورد در زیر بنای چهار هزار و ۶۵۰ متر مربع احداث و برای ساخت و تجهیزات آن ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این درمانگاه دارای بخش اداری، عمومی و تخصصی است که روند ساخت آن از ۲ سال گذشته آغاز شده بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در حاشیه بهره برداری از این طرح درمانی اظهار کرد: این درمانگاه تخصصی دارای کلینیک های مختلف است که باعث کاهش ازدحام جمعیت و خدمت رسانی بهتر به شهروندان می شود.

سعید صدرمنش با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد ۱۱۳ تخت دارد، گفت: با توجه به نیاز خراسان شمالی تعداد تخت های بخش داخلی از ۲۵ تخت به ۲۹ مورد ارتقا یافت که در این خصوص مجوزهای لازم نیز کسب شده است.

وی با اشاره به مراجعه ۷۰ هزار و ۲۶۳ بیمار به مرکز اورژانس بیمارستان، یادآور شد: مراجعه به بخش اورژانس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است به طور میانگین هر ماه هفت هزار و ۵۰۰ نفر مراجعه به اورژانس دارند

صدرمنش افزود: در ۹ ماهه امسال پنج هزار و ۱۵۵ نفر در ثامن الائمه (ع) بجنورد عمل جراحی در بخش های مختلف داشته اندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ در صد افزایش داشته است.

وزیر کشور در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی امروز چهارشنبه در فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار و مسوولان استانی قرار گرفت و سپس با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در سفر به گرمه طرح های دهه فجر را افتتاح کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره