اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:56

یکشنبه, 02 مرداد 1401 ساعت 17:15

راه اندازی 2 کلینیک دیابت و پیشگیری از سرطان در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از راه اندازی ۲ کلینیک دیابت و غربالگری پیشگیری از سرطان برای زنان بالای ۴۰ سال در مراکز تامین اجتماعی بجنورد مرکز استان راه‌اندازی شد.

به گزارش نسیم امروز، دکتر سعید صدرمنش اظهارداشت: این ۲ کلینیک در بیمارستان تامین اجتماعی جوادالائمه بجنورد راه اندازی شد و آزمایش های تشخیص انواع سرطان های زنان بالای ۴۰ سال در کلینیک غربالگری پیشگیری از سرطان انجام می شود.

وی افزود: مجموعه ای از پزشکان متخصصٰ، پرستار و کادر درمان در کلینیک دیابت فعال هستند و تمامی خدمات ویزیت، دریافت دارو، آموزش‌های نحوه خودمراقبتی و چکاپ ماهیانه به صورت رایگان به بیماران ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه ۳۷ درصد جمعیت استان از خدمات درمانی این سازمان بهره مند هستند، گفت: کنترل دو بیماری مزمن دیابت و سرطان زنان در اولویت های درمانی استان قرار دارد و تحقق این مهم نیازمند توجه و همراهی مردمی است.

صدرمنش اظهار داشت: بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد با ۱۱۸ تخت و ۲ درمانگاه تخصصی در شهرستان های اسفراین و شیروان و یک درمانگاه عمومی در جاجرم و گرمه به صورت مستقیم زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین ۴۸۰ مرکز از جمله مراکز درمانی دانشگاهی، کلینیک ها، مطب های خصوصی، مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندان پزشکی و داروخانه ها با تامین اجتماعی استان قرار داد ارائه خدمات غیر مستقیم را دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه در ایام پیک های پنجم و ششم کرونا بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد حداکثر همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته است گفت: حدود ۹۵ درصد تخت های درمان زیر بار کرونا قرار گرفت و در بحث کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا نیز با آماری کمتر از ٢ درصد جزو بیمارستان های برتر در این امر شناخته شد./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره