اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 15:22

چهارشنبه, 22 فروردين 1403 ساعت 08:05
  • .

پیام عید فطر وحدت اسلامی در مقابل دشمنان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: وحدت اسلامی در مقابل دشمنان پیام عید فطر است و باید مردم به این وعده عمل کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام حسین تکمیلی در خطبه های نماز عید فطر شیروان اظهارکرد: پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در این مدت به برکت پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری بوده است.

وی افزود: تمام توطئه‌های دشمن در این راستا به کار گرفته شده که بین مقام معظم رهبری و مردم تفرقه افکند اما هرگز نمی‌توانند به پیوند مردم و انقلاب خدشه وارد کند.

امام جمعه شهرستان شیروان با بیان اینکه عید واقعی برای مسلمانان آن زمانی است که غمخوار یکدیگر باشند و به یاری همدیگر برسند گفت: در این صورت است که زمینه را برای عید بزرگ ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود و از همه مردم و مؤمنان می‌خواهیم تعبد روزهای ماه رمضان و آن خلوص روزه داری را برای تمام ماه‌های سال حفظ کنند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه مردم متدین و روزه دار امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همیشه در راستای پشتیبانی از آرمان‌های قدس شریف، پیشگام هستند، افزود: راهپیمایی روز قدس یک مقوله منتهی به چند شعار نیست بلکه در سراسر جهان اسلام و دنیا و حتی در قلب آمریکا، شاهد تأثیر گذاری آن خواهیم بود.

ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور امام جمعه شهرستان شیروان مؤمنان به نماز عید قامت بسته و دعای «اللهم اهل الکبریا و العظمه …» را زمزمه کرده و خود را به حلقه وصل یاران رساندند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره