اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 01:20

جمعه, 13 بهمن 1402 ساعت 14:06
  • .

شکست سیاست های آمریکا در منطقه بیانگرانتقام شهید سلیمانی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: خروج آمریکا از منطقه و شکست سیاست های آن بیانگر انتقام خون شهید سلیمانی است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امروز نشانه های شکست آمریکا در منطقه بیش از هر زمان دیگری نمایان شده و این نتیجه ایثار و از خودگذشتگی نیروهای جبهه مقاومت است.

وی افزود: آمریکا و متحدانش امروزه برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ ابزاری دریغ نمی کنند و تمامی قوانین حقوق بشری را زیر پا گذاشته اند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: اخیرا اسراییل علیه مردم بی گناه غزه بمب های فسفری استفاده کرد که این امر نشان داد آن ها اعتقادی به حفظ محیط زیست نیز ندارد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: آمریکا و اسراییل دم از حقوق بشر می زنند اما مانع آبرسانی و مواد غذایی به مردم بیگناه غزه هستند.

وی گفت: حتی به قبرهای شهدای غزه نیز رحم نمی کنند و بارها اقدام به تخریب آن کرده اند این در حالی است که دم از تمدن و حقوق بشر می زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: اسراییل و متحدانش با جنایت های وحشیانه خود قصه یزیدیان را زنده کرده اند.

تاکید بر تبیین اهمیت انتخابات

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات باید در جامعه تبیین شود، گفت: انتخابات از مهترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که باید همه نقش آن را در افزایش اقتدار ملی تبیین کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از مستقل ترین کشورهای جهان است و این استقلال با از خودگذشتگی مردم و رهبری امام خمینی(ره) به دست آمده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بارها سعی کردند این حرکت مردمی را تضعیف کنند اما با ایثار و دینداری مردم این نظام اسلامی حفظ و قدرتمند تر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی تصریح کرد: دشمنان گفتند، فناوری هسته ای خود را تعطیل کنید اما ایستادگی کردیم و اکنون با بهره گیری از این فناوری بیش از ۶۰ دارو در داخل تولید می شود.

حجت الاسلام نوری افزود: دشمن برجام ۲ را پیش روی ما گذاشت و گفتند، فناوری بخش موشکی خود را تعطیل کنید اما مردم در برابر آنها ایستادند و هم اکنون شاهد دستاوردهای زیادی در حوزه هوا و فضا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آنها برجام سه را پیش روی ما گذاشتند و گفتند که باید دست از حمایت جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بردارید اما نظام اسلامی از فلسطین و مظلومان حمایت کرد و امروز جبهه مقاومت آمریکا را به ستوه آورده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره