اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 18:15

یکشنبه, 26 آذر 1402 ساعت 12:41
  • .

تشییع پیکر پاک پنج شهید گمنام در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در خراسان شمالی پیکر 5 شهید گمنام در شهرستانهای بجنورد و شیروان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش نسیم امروز، پس از برگزاری آیین وداع با شهدا در شهرهای این استان به طور رسمی همزمان با سراسر کشور آیین تشییع ۲ شهید گمنام در شهر شیروان برگزار شد و پیکر پاک یکی از شهدای گمنام در بوستان تفریحی شهر خانلق و پیکر مطهر شهید دیگر نیز در ورودی مصلای شهر شیروان با حضور مردم مومن و شهید پرور این دیار به خاک سپرده شدند.

همچنین آیین تشییع سه شهید گمنام با حضور پرشور مردم شهیدپرور بجنورد از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر مرکز خراسان شمالی برگزار شد و پس از آیین رسمی تشییع و وداع مردم با شهدا، پیکر پاک یکی از شهدای گمنام در بوستان تفریحی فاز ۲ گلستان شهر بجنورد به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نمایندهولی فقیه در خراسان شمالی نماز میت را بر پیکر سه شهید در بجنورد اقامه کرد.

و پیکر مطهر ۲ شهید گمنام که به صورت امانی به این شهر انتقال یافته بود نیز پس از وداع مردم با آنان دوباره به تهران انتقال یافت.

پیکر پاک پنج شهید گمنام در خراسان شمالی تشییع شد

تشییع پیکر این شهدا که با حضور گسترده اقشار مردم، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و مسوولان همراه بود، آیین سوگواری و عزاداری هم در رسای شهادت حضرت فاطمه (س) نیز برگزار شد.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره