اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 08:38

یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 ساعت 12:23
  • .

امنیت و عزت ارمغان سپاه برای کشور است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی همواره برای ایران و جهان اسلام امنیت و عزت آفریده است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از نیرو های مسلح همواره در دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و حفظ استقلال کشور ماموریت داشته و همواره در این عرصه موفق بوده است.

محمدرضا حسین نژاد در این پیام افزوده است: این نهاد انقلابی در جنگ تحمیلی با به کارگیری ظرفیت های خود و ساماندهی نیروهای بسیج مستضعفین دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشت و امروزه در عرصه خدمت رسانی به ملت شریف ایران پیشرو است.

در این پیام آمده است: سپاه پاسداران هیچگاه تسلیم زورگویی مستکبران عالم در عرصه های بین المللی نشده و امروزه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سپاه موجب عقب نشینی دشمنان شده است.

حسین نژاد در این پیام یادآور شده است: اینجانب سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه آزادگان عالم تبریک می گویم و برای نیروهای جهان اسلام در جهاد علیه ظلم نصرت الهی را مسالت دارم.

گفتنی است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوم اردیبشهت ماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره