اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 18:33

پنج شنبه, 16 فروردين 1403 ساعت 10:21
  • .

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ نقطه خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ۴۰ منطقه شهری و روستایی استان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام جلیل محمدی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس روز ۱۷ فروردین ماه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم برگزار می شود.

وی افزود: این راهپیمایی در شهر بجنورد ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهید آغاز و پس از طی مسیر خیابان طالقانی در مصلای بجنورد با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد پایان می یابد.

حجت الاسلام محمدی از همه مردم مومن و روزه‌دار خراسان شمالی خواست در روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره