اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 10:28

پنج شنبه, 24 فروردين 1402 ساعت 08:05
  • .

دعوت علمای اهل سنت برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای از مردم انقلابی ایران خواستند برای اعلام همبستگی با مظلومان فلسطینی و دفاع از قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش نسیم امروز، در این بیانیه آمده است: اعلام روز جهانی قدس در مرداد سال ۵۸ از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم آواره فلسطین و طنین صدای آن‌ها در جهان برای رهایی از رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده است.

در این بیانیه یادآور شده است: حضرت امام خمینی (ره) با اعلام این روز به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیست و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسراییل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و ناامیدی کرد.

علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در این بیانیه تاکید کرده اند: امروز نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی منزوی شده و دیگر حتی استکبار جهانی هم حاضر نیست همانند گذشته از آنها حمایت کند و از طریق رسانه ها شاهد هستیم که چگونه با خشم و اعتراضات گسترده مردمی این رژیم در حال فروپاشی است.

در این بیانیه آمده است: حمله به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران در ماه مبارک رمضان؛ عجز و ناتوانی این رژیم جعلی را در بین عظمت مسلمانان و به ویژه فلسطینی ها نشان می دهد که در این برهه از زمان باید سران کشورهای اسلامی بیش از پیش ید واحده داشته و از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

علمای اهل سنت خراسان شمالی در این بیانیه تصریح کرده اند: روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن پایبندی به آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محکومیت جنایات اشغالگران و نیز حملات اخیر رژیم جعلی اسراییل به نمازگزاران در مسجدالاقصی، از همه امت های اسلامی به ویژه مردم انقلابی و سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت می‌ کند تا در این روز جهانی حضوری حماسه داشته باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره