اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 09:50

چهارشنبه, 28 مهر 1400 ساعت 16:29
  • .

اتخاذ تصمیمات مهم در حوزه نظم و امنیت عمومی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالب در جلسه ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار و تصمیمات مهم در این حوزه اتخاذ شد.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در این جلسه گفت: بیکاری، عدم داشتن درآمد و معیشت ومنزلت اجتماعی یکی از مهمترین دلایل بروز آسیب اجتماعی اعتیاد در جامعه است و تا زمانی که این دغدغه هابرطرف نشود چرخه بازپروری معتادان معیوب خواهد ماند.

وی افزود: سازمان های صمت و فنی و حرفه ای برای حرفه آموزی و آموزش مهارت های تخصصی ویژه نیازهای فضای اشتغال استان در مراکز ترک اعتیاد به معتادان بهبود یافته باید پای کار بیایند و تازمانی که محل اشتغال آنان در واحدهای تولیدی و اصناف مشخص نشده است از این مراکز مرخص نشوند.

شجاعی با اشاره به ارائه لیست 119 فضای آموزشی از سوی نیروی انتظامی به اداره کل آموزش و پرورش برای انجام اقدامات امنیتی با هدف جلوگیری از سرقت در این مراکز، گفت: نصب دوربین و افزایش ارتفاع دیوارها از جمله این اقدامات است که باید مورد توجه باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به 13 مصوبه ستاد مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی افزود: تا کنون 50 درصد این مصوبات اجرا شده است و 20 درصد نیاز به پیگیری از سطح ملی دارد.

شجاعی با اعلام بازه زمانی 3 تا 10 روز خطاب به متولیان امر دستور اجرای سایر مصوبات را صادر کرد و گفت: با تلاش های نیروی انتظامی و سایر اعضای شورای تامین استان، خراسان شمالی از استان های امن است و تلاش داریم دغدغه های این بخش برطرف شود.

بر اساس این گزارش تامین زیرساخت های پاسگاه ها و برجک های مرزبانی در طول مرز مشترک با کشور ترکمنستان، تجهیزات پاییش تصویری، نصب دوربین در ورودی های اصلی استان و... از جمله این مصوبات بود.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 28 مهر 1400 ساعت 19:29
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره