اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:25

جمعه, 03 فروردين 1403 ساعت 19:41
  • .

قالیباف: ریشه کنی تروریسم نیازمند مبارزه جدی همه کشورها است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس مجلس شورای اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت به رییس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه در رابطه با حادثه تروریستی مسکو نوشت: ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی جامعه بین المللی و همکاری همه کشورها برای مبارزه جدی با تروریسم است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، در پیام محمد باقر قالیباف به ویاچسلاو والودین رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه آمده است: با کمال تأسف و تألم، از وقوع حادثه تروریستی در شهر مسکو و جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از شهروندان‌تان مطلع شدم.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تأثر و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران را به جناب‌عالی و نمایندگان محترم دومای دولتی، دولت و مردم روسیه اعلام می دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام خود آورده است: همانگونه که استحضار دارید ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی جامعه بین المللی و همکاری همه کشورها برای مبارزه جدی با تروریسم به عنوان راهبردی مؤثر در تحقق صلح جهانی است.

در ادامه این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن همبستگی با دولت و ملت روسیه، آمادگی کامل خود را برای همکاری با همه کشورهای مستقل در رسیدن به راه حل جامع برای مبارزه با این پدیده شوم، اعلام می دارد. با اغتنام از فرصت، برای جناب‌عالی، خانواده های قربانیان و بازماندگان این حادثه ناگوار، از درگاه خداوند منان، صبر و آرامش و برای همه مجروحان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

به گزارش جمعه شب ایرنا از اسپوتنیک، در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از ۶۰ نفر کشته و ۱۴۰ نفر مجروح شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره