اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 17:28

شنبه, 11 بهمن 1399 ساعت 13:43
  • .

عاملان حوادث «طرابلس» بدون مجازات باقی نمی‌مانند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با اشاره به حوادث اخیر در شهر «طرابلس»، گفت: عاملان حوادث طرابلس بدون مجازات باقی نخواهند ماند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از العهد، «حسان دیاب» نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان امروز شنبه سخنانی را در خصوص حوادث اخیر شهر طرابلس، مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: عاملان حوادث طرابلس بدون مجازات باقی نخواهند ماند.

بر اساس این گزارش، دیاب در ادامه افزود: اقدامات و آشوبگری هایی که در شهر طرابلس انجام شد، در واقع تعرض به دولت است. من دستور آغاز تحقیقی شفاف در خصوص علل و عوامل حوادث اخیر در طرابلس را صادر کرده ام.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان شب گذشته گفته بود: برخی صحنه طرابلس را انتخاب کرده اند تا در آن با آتش افروزی، پیام های سیاسی خود را مخابره کنند. باید با تمامی مجرمان و متخلفانی که حوادث طرابلس را رقم زدند به شدت برخورد شود.

گفتنی است، از ۵ روز پیش تاکنون برخی نا آرامی ها و درگیری ها در شهر طرابلس لبنان به وقوع پیوسته است. گفته می شود که علت آغاز این نا آرامی ها، اعتراضات به اجرای قوانین قرنطینه در شهر طرابلس در سایه شیوع ویروس کرونا، بوده است.

در جریان درگیری های شدید اخیر میان نیروهای امنیتی و معترضان، تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شده اند. منابع رسانه ای همچنین اعلام کرده اند که در جریان این نا آرامی ها یک نفر کشته شده است. معترضان، ساختمان شهرداری در طرابلس و نیز یک دادگاه در این شهر را به آتش کشیده اند.

آخرین ویرایش در شنبه, 11 بهمن 1399 ساعت 18:48
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره