اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 04:41

شنبه, 12 تیر 1400 ساعت 09:11
  • .

وضعیت قرمز کرونا در استان و تغییر شرایط آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آیین تکریم و معارفه مدیران بهزیستی خراسان شمالی به دلیل وضعیت قرمز استان به گونه غیرقابل انتظار برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، معارفه مدیرکل جدید بهزیستی خراسان شمالی که قرار بود صبح امروز با حضور معاون توانبخشی این سازمان و برخی مدیران ارشد استانی در سالن حافظ شهرداری بجنورد برگزار شود، به دلیل وضعیت قرمز کرونا با شرایط جدیدی مواجه شد.

این آیین که هم اکنون بدون حضور خبرنگاران و مسوولان استانی که از روز پنجشنبه هفته گذشته به این آیین دعوت شده بودند، در حال برگزاری است؛ بنا دارد تا با حضور مدیرکل بحران استانداری خراسان شمالی دکتر محمد شجاع را به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی خراسان شمالی معرفی کند.

پیش از این دکتر اسماعیل قربانی به مدت پنج سال مدیرکل بهزیستی این استان را بر عهده داشت که هفته گذشته با حکم رییس سازمان بهزیستی از این سمت برکنار شد.

مسوول روابط عمومی اداره کل بهزیستی خرسان شمالی در این باره گفت: علاوه بر خبرنگاران تعدادی از مسوولان استانی نیز برای حضور در آیین تکریم و معارفه مدیران بهزیستی استان روز جاری دعوت شدند، که قرمز شدن شرایط کرونا در شهر بجنورد سبب شد تا این آیین با این سطح لغو شود.

رحیمه پیوسته اظهار داشت: هم اکنون آیین تکریم و معارفه مدیران کل بهزیستی استان با حضور رییس دبیرخانه مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور و اعضای شورای معاونان این اداره کل در حال برگزاری است.

دکتر محمد شجاع هفته گذشته با حکم معاون وزیر رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل جدید بهزسیتی خراسان شمالی منصوب و جایگزین دکتر اسماعیل قربانی شد که پنج سال این سمت را در خراسان شمالی بر عهده داشت.

براساس ارزیابی سامانه ماسک شهرستان بجنورد و اسفراین در خراسان شمالی از امروز دوازدهم تیرماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و هم اکنون بیش از ۲۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

آخرین ویرایش در شنبه, 12 تیر 1400 ساعت 11:42
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره