اخبار برگریده
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403 09:06

یکشنبه, 01 بهمن 1402 ساعت 12:37
  • .

پویش انتخاباتی «مرد میدان» در خراسان شمالی رونمایی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

«پویش مرد میدان» در آستانه‌ برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رونمایی شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی در حاشیه آیین رونمایی از این پویش اظهار کرد: این پویش با تاسی از مکتب حاج قاسم سردار دلها رونمایی شد و آداب و مسلک این شهید بزرگ که سرمایه ای اجتماعی برای ملت ایران محسوب می شود در محوریت این پویش قرار دارد.

سید یحیی هاشمی نژاد افزود: این پویش به واسطه اعضای شورای رسانه استان شکل گرفت و مشکل از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه های استان است و تولید محتوای چندرسانه ای، ویدئو کلیپ، عکس، عکس نوشته و فراورده های خبری دیگر را تولید و در فضای رسانه‌ای و مجازی استان منتشر می کند.

وی عنوان کرد: «پویش مردم میدان» ۴۰ روز مانده به انتخابات رونمایی و سعی می شود در این پویش مردم و رسانه ها از عملکرد نظام و دولت آگاه شوند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها با تبیین دستاوردهای دولت و نظام، تقویت ارتباط با مردم و پاسخ‌گویی به موقع به مطالبات آن‌ها در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات باید موثر باشند.

وی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شرکت‌ها بحث انتخابات را برجسته کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

هاشمی نژاد با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای دولت وظیفه روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم هر دستگاه‌ اجرایی است، گفت: حضور با شکوه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، نقش مهمی در سرنوشت کشور و ملت دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره